LA CAPONA, EL CIRC, LA GIRA



La Diada de Sant Jordi d’avui ha estat, senzillament, espaterrant. La Rambla Nova ha estat, de manera incessant, una riuada humana i la gent ha gaudit. El sol ha picat de valent i els qui ens hem passat allí quasi tot el dia, ara semblem una gamba. L’entrevista a Tarragona Ràdio i la signatura de llibres, a La Capona com veieu a la foto, han servit per donar a conèixer encara més el meu nou llibre. M'hi han acompanyat tres escriptors més: el tarragoní Magí Sunyer, el canongí Francesc Roig i la tortosina Neus Moya. 

Avui, a més, la Diada ha coincidit amb una magnifica entrevista que m’han fet els companys del diari Circ de Tarragona. Preguntes intel·ligents i pensades, allunyant-se dels plantejaments clàssics i apostant per entrar dins l’ànima de l’autor i del lector. Els ho agraeixo de tot cor. M’he sentit molt a gust responent les demandes del director del diari, Sergi Casado, i estic molt satisfet del resultat final. La podeu llegir AQUÍ

Ara, Invasió que ja té la segona edició al carrer i segueix caminant mentre el seu germanet italià es comença a gestar. Al juliol tocarà presentar-lo a Altamura, Bari i altres ciutats que no us vull encara descobrir. Anem fent, anem vivint. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA