DUES GRÀCIES I UN "RECORDO"

Aquest post servirà per dues coses. En primer lloc per comentar-vos que aquest blog ha rebut la distinció de BLOG SOLIDARI. Aquest reconeixement, el banner del qual ja he penjat a la columna de la dreta, m'arriba GRÀCIES a l'amic Jesús M. Tibau. La distinció de Blog Solidari la tenen aquells espais que es considera que comparteixen idees i opinions amb qui en fa entrega o que, senzillament, donen a conèixer el seu parer i coneixements de forma altruista, generosa i voluntària. Dit d'una altra forma, com diu en Tibau, és per als blocaires que son feliços compartint que, en el fons i també en presencia constant, és el principal objectiu d'aquestes eines de comunicació anomenades blogs. Com es tracta de compartir i pel plaer que ara tinc de fer entrega d'aquesta distinció a alguns blogs, vull que en gaudeixin tres però un d'ells ja la té o sigui que la donaré a dos blogs que segueixo molt i que m'ensenyen moltes coses noves a més de fer una labor important en la nostra societat i cultura. El Josep Maria Yago ja el té o sigui que els hi dono al Mon de La Garrofa de Mont-roig i al Consueta de la Consuetudinarium.Per cert, un segon agraïment justament al Consueta perquè aquesta setmana ha dedicat la banda sonora del seu blog al meu blog. Moltes GRÀCIES i enhorabona per l'encert en les cançons i temes que has triat perquè l'has encertada de ple. Per acabar, encara parlant del Consueta, us RECORDO que vaig apuntar-me al Tradiblog del qual en vaig parlar en aquest post. De moment ja en formen part com a membres 18 blogs i la llista creix. En teniu encara més informació aquí.

Comentaris

Jobove - Reus ha dit…
felicitats t'ho mareixes
enhorabona i gràcies, Oscar.
mossèn ha dit…
felicitats, ara, pagueu vos la ronda !!! ... sí, pepsi, gràcies ... salut
Anònim ha dit…
Felicitats per la feina ben feta amic meu. Moltes gràcies pel teu reconeixement. Estic molt emocionat i contentissim. No se que dir. M'has deixat parat i molt feliç. Ja he posat el bànner al seu lloc. Repetixo mercès de tot cor. Ja parlarem Oscar. Fins aviat.
Mon ha dit…
Gracies, company..entro fa una estona i em trobo aquest reconeixement gracies i felicitats alhora i com deia aquella folklorica.."me embarga la emosion..." Ei em ronda una idea pel cap...l'hem de montar i grossa ja en parlarem un dia d'aquests
Oscar Ramírez ha dit…
Gràcies a tots i felicitats a vosaltres dos. Mon, ja em diràs. Tu demana.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS