DE NOU DE VIATGE




Com en altres ocasions, mentre llegiu aquest post jo seré ben lluny. De nou de viatge, de nou a Itàlia. Aquesta vegada és fins el proper dilluns. Ja us havia anunciat que el meu estimat Bartolomeo presenta aquest diumenge al Teatro Mercadante de la ciutat d’Altamura el seu últim projecte. La creació és arriscada ja que hi haurà sobre el mateix escenari dues grans actrius, un gran músic, un genial pintor i quatre nens que llegiran textos mentre tothom crea al ritme de les paraules. 

Aquesta opera és difícil d’interpretar i fa poques hores que el Bartolomeo em confessava que està molt nerviós i preocupat pel que pugui passar. L’he intentat calmar sent sincer amb les meves paraules: cal que estiguis nerviós (és bo) però no estiguis preocupat que tot anirà bé (és absurd pre-ocupar-se de res). 

Ja us explicaré el resultat de la seva aposta artística que té algunes semblances amb la que estic elaborant jo des de fa mesos. La meva no és tant coral i tardaré encara molt en fer-la realitat. Ara vull gaudir, com un nen petit i un germà gran, del treball del meu amic.  

La foto és de la Catedral d'Altamura. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA