POESIA A QUATRE MANS EN L'ESPAI DEL COMPARTIR



El plaer de compartir i el desig d’aprendre són els batecs de l’ànima, ens donen la justa mesura per seguir endavant, omplen el nostre rebost mental. Aquests dies, amb el Bartolomeo a casa meva, confirmo allò que ja em temia: m’enamora viure i m’apassiona cultivar-me interiorment al costat de persones que es donen i em deixen regalar-me cap a elles. 

Aquest poema és fet a quatre mans. Ell l’ha creat, jo l’he traduït. I la criatura camina així de nua davant dels vostres ulls. 

En el florecer de la conciencia,
cuando estarás sola con tus limites,
y solo, yo, en mi recuerdo remoto,
te atacará el sentido magno de la vida,
el sofoco tenaz del hombre.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA