ELS TRES TEXTOS MÉS SIGNIFICATIUS


Sotmès a les preguntes de una jove i simpàtica periodista gallega, la Lucia, aquesta tarda he gaudit de valent. Ella m’ha trucat perquè treballa en una revista cultural i ha sabut que un dels meus aforismes va ser votat, l’any 2012, com el millor aforisme de l’any segons els membres de la Càtedra Miguel Delibes a la qual tinc l’honor de pertànyer.

L’entrevista ha anat discorrent per altres camins i viaranys periodístics. M’ha fet preguntes molt interessants i diferents, un fet que sempre s’agraeix i que evita acabar parlant en els mateixos termes. Quan rebi el resultat final de la conversa, us la compartiré a tots i a totes. 

Ara, aprofitant una de les seves preguntes que era per saber quins tres textos considero més representatius d’aquest blog, us els compartiré. Consti i quedi clar que triar entre els 2.600 textos que podeu llegir en aquesta bitàcola, oberta ara fa onze anys, no és gens fàcil. Però la pregunta és sobre quins textos són els més “representatius” i no pas els més “importants”. Aquí, em salvo. La tria és una mica més senzilla. 

Els tres textos escollits, que us convido a rellegir o a descobrir per primer cop, són aquests:




Cliqueu sobre cada títol i anireu directament al text. 

Sé que, segurament, no coincidirem en els textos escollits. Sé, crec, aquells que més us han agradat a vosaltres. Si voleu que els posi en un segon post, dieu-m'ho i el faré. Ja sabeu que fa molt temps que vaig decidir no penjar comentaris (excepcions a part) però que me'ls llegeixo tots igualment perquè en segueixo rebent tants i tants. 

Comentaris

Unknown ha dit…
Hola de nou! És un gran plaer haver descobert aquest "hort de lletres" , on el seu "pages" cultiva amb tanta delicadesa els seus pensaments, reflexions i vivències. Especialment el text que proposes en primer lloc m'ha cautivat. Gràcies per oferir i compartir tants bons fruits! Aquí tens una nova admiradora! Jaja seguiré gaudint i alimentant-me!
Oscar Ramírez ha dit…
Blanca, m'encanta que t'agradin els textos conreats en aquest petit camp per aquets humil pagès. Et convido a descobrir altres fruits de l'agricultura d'aquests anys. Recordes que vaig dir que sovint escric sobre personatges no conec, o que conec però de qui no en sé la vida?
Et convido a llegir aquest text. N'és un exemple. ;)

http://oscar-ramirez.blogspot.com.es/2015/09/el-vell-i-la-bella.html

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS