MÚSICA, LLIBRES I CINEMA



Us comento que, després d’animar-vos a dir-me per on voleu que comenci a compartir els meus records musicals, de cinema i literaris, proposta que us feia al post d’ahir anomenat “Set més set més uns altres set”, m’heu enviat un comentari un total de 247 persones. La cosa queda així:

104 em demaneu que comenci per la música, 71 em proposeu que comenci parlant dels llibres, 62 preferiu que primer parli de les pel·lícules i 10 persones m’animeu a iniciar aquesta sèrie que anomenaré “21 moments” per on em vingui més de gust. Per tant, he decidit començar parlant de la música i aniré alternant amb els llibres i les pel·lícules. Aquest vespre, cap al tard, començaré.

Gràcies a tots i a totes per col·laborar i seguir sentint-vos part d’aquest espai.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA