EL MEU PRIMER MEME

No sé pas que significa la paraula meme però s'utilitza per fer-te omplir una fitxa, la que ara ompliré jo molt gustosament, on has de posar-hi les teves preferències. Gràcies al Josep Maria per pensar en mi i enviar-me això. Vinga, vaig a contestar.

BLOC EN CATALÀ. Recomano Connexions from Tarragona perquè, com ja vaig dir fa uns dies, comparteixo moltes sensacions i opinions del seu autor. També m'agrada molt La garrofa de Mont-roig i La iaia té caspa.

BLOC EN UN ALTRE IDIOMA. M'encanta el blog Sicily perquè et permet descobrir tots els racons de la illa de Sicilia.

PÀGINA WEB. Em quedo amb http://www.gainsbarre.com/ perquè és un homenatge constant al cantant Serge Gainsbourg, un dels meus preferits. I posats a parlar de música, també trio la pàgina web de Franco Battiato, http://www.battiato.it/ I una pàgina al·lucinant és la del fotograf Chema Madoz, un artista únic amb una imaginació superior i una qualitat extrema. La web és http://www.chemamadoz.com/.

UN POST D'ESPECIAL INTERÈS. Es diu 22 raons per les quals t'estimo i és al blog la iaia té caspa. Crec que és una forma molt original i tendre de dir aquesta frase tan quotidiana a la teva parella.

UNA EINA D'INTERNET. Em quedo, sense dubtar, amb la Wikipedia perquè hi ha de tot i cada dia hi ha més informació. Em sembla un invent meravellós. Amb aquesta enciclopèdia de la xarxa, avui en dia és tonto qui vol.

UN VIDEO: Faré una excepció i parlaré d'un vídeo de caire polític. Com dic al meu perfil, l'últim que he fet ha estat dirigir una campanya política a Cambrils. Jo no em mullo per qualsevol causa i vaig optar per La PLIC, un partit independent que únicament treballa per Cambrils i des de Cambrils. Més que un partit, és una gran família i, amb tots els actes que vam fer i que vaig anar gravant, vaig muntar un vídeo que més tard vaig penjar al Youtube. Només us demano que se'l mireu amb bons ulls.

UN AUDIO: Tornem al Youtube. Pablo Neruda recitant la seva poesia Me gustas cuando callas. Per l'amor i la tendresa que hi posa.

UNA CANÇÓ: El teniu aquí al blog, a la dreta. És la cançó La cura de Franco Battiato. Quan la sento, se'm posa la pell de gallina i, sincerament, m'he fet plorar més d'una vegada. Us poso aquest enllaç, de nou amb el youtube, on veureu el video amb la lletra en castellà. A Italia l'han escollit la canço més romàntica de tota la història del país.
Com toca , aquest meme el faig córrer cap a: La iaia té caspa i La Garrofa de Mont-roig .

Comentaris

Unknown ha dit…
Òscar!! No em facis seguir aquest meme... doncs ja el vaig rebre... M'agrada -però- anar resseguint les teves propostes i recomanacions.

Més o menys coincidint amb la campnya electoral i la posada en marxa del nou consistori que s'està començant a popularitzar el món blocaire tarragoní. Però el 90 % dels blogs són totalment partidistes i acostumen a fer-se la gara-gara constantment.

Per això trobar un bloc com el teu penso que ha estat una petita joia en aquesta selva de la catosfera.
Oscar Ramírez ha dit…
Ok. Ara et trec de la part de baix. Mil perdons, jejejeje.
Unknown ha dit…
Tranqui... cap problem!
Mon ha dit…
ok ja el faig, agafo l'encarrec
Oscar Ramírez ha dit…
Moltes gràcies Món.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS