LENTAMENT I AMB GANES

Lentament, a estones lliures, vaig refent aquest espai d'opinió que vaig crear l'any passat en un intent de fer-me un diari personal amb les idees que em ronden pel cap i, de pas, compartir aquestes sensacions internes amb tot aquell que entri a fer una ullada en aquest dietari. Els meus escassos coneixements en l'àmbit de la xarxa m'han portat a cometre una errada que em costarà de perdonar-me. Manipulant el blog per posar-lo al dia i donar-li una imatge més atractiva, he esborrat, sense voler, tots els articles que ja hi tenia penjats. Eren una seixantena d'articles d'opinió publicats a la premsa escrita , en alguns casos, o escrits els darrers mesos per parlar d'esdeveniments importants per mi. Ho sento però em toca començar de zero. El nou punt de partida, el nou blog que ara veieu, disposa de molts més espais que l'anterior. Ara he volgut convertir aquest dietari personal en un espai matinal on tothom pugui fer el cafè tot llegint la premsa del dia, veient les noticies de la tele o escoltant una bona estona de música. He incorporat enllaços amb ràdios, televisions i diaris de diferents punts del món i fins i tot, per fer-ho més participatiu, hi he penjat una enquesta que aniré renovant cada cert temps. Com abans, us demano ara simplement una cosa. Quan entreu a aquest blog, feu una bona ullada, participeu i, sobretot, opineu. Fins i tot, si voleu, demaneu allò que us falti (més ràdios, més premsa, temes per opinar). Lentament vaig creant un espai que vull que sigui de tots vosaltres.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS