CLIC FOTO (2)


Aquesta és la segona entrega d'imatges que, com us comentava fa uns dies, he pogut anar capturant amb la meva càmera els darrers anys. Ara les vaig compartint amb la intenció de saber què us semblen i amb la intenció de fer una exposició pública, amb temps, de les millors fotos que finalment trii. 

Pel que fa a la foto d'avui, la vaig fer a l'autopista mentre passava pels afores de Roma, l'any 2010. És una casa abandonada que em va semblar interessant. Ja us comentava que m'agrada fotografiar portes, cases i elements de la natura o altres objectes que sovint no es veuen. 

Està feta en moviment perquè la vaig tirar des del cotxe. M'agrada força pel color però sobretot per aquesta sensació que la casa se'n va del lloc on està cimentada i avorrida per venir amb tu allà on vagis. Fa la seva mudança constant. Ja em direu què us sembla. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA