LA HISTÒRIA DE LA RÀDIO A REUS (4)

El periodista Albert Sunyol ha publicat al Reus Digital la quarte i última entrega del reportatge-documental que ha elaborat aquestes últimes setmanes sobre la història de la ràdio a la ciutat de Reus. En aquesta ocasió el document inclou l'etapa que va de l'any 1994 al 2012. He tingut de nou el plaer de col·laborar-hi tot parlant de la meva època a Onda Cero Reus quan aquesta emissora era al Parc de Sant Jordi i jo feia de Cap d'Informatius i presentador del magazine local. 

De nou és un molt bon document que crec que val la pena llegir amb calma. La meva enhorabona a l'autor i les gràcies al Reus Digital per publicar aquests episodis que refresquen la memòria de molts ciutadans i fan justícia a tots aquells professionals que han fet possible un mitjà tant agraït com és la ràdio. Us convido a llegir aquesta última entrega en AQUEST ENLLAÇ.

Acompanya aquest escrit una imatge de la meva etapa a Onda Rambla Tarragona, amb la Laia Martínez, emissora on vaig estar set anys, en dues etapes, i on vaig compartir i molt amb molts companys.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA