SEGUEIXO ENAMORAT : PRIMERA PART



Segueixo enamorat d’ella, neguitós quan la miro perquè sé que li falta quelcom que no li puc donar, alguna cosa que necessita i se m’escapa. M’arrapo a les seves maneres, als seus pensaments i la seva evolució. Intento conviure amb ella en completa pau, cercant una harmonia entre els dos, dissimulant els meus defectes i perdonant els seus, sent conscient que ella em falla i jo li fallo a ella. 

Se’m gastaria el cos de tantes ullades com li faig, seguiria cercant el seu nord amb un astrolabi efímer però constant, m’enfadaria amb ella però només dos segons i li disculparia tantes i tantes emocions que m’ha regalat, tants sentiments que m’han omplert tafanejant-la de cap a peus. I sempre, en tot moment, li diria, ara i sempre, sincerament... que l’estimo, 

Com canta el meu bon amic Joan Amèric... Si no t’importa vine perquè hi ha mil paratges per proclamar el dia. 

Aviat, molt aviat, la segona part.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA