SOLUCIÓ AL 100È JOC LITERARI

Ha arribat el moment de desvetllar la solució del 100è joc literari proposat fa pocs díes per l'amic blocaire Jesús M. Tibau. Aquest blog, el d'un servidor, amagava el llibre "Els díes dificils" de Maria Mercè Roca. Per això us deia, com a pistes, que el nom de l'autora era ben català i que el cognom era sòlid i dur com el de l'editorial, Columna. Suposo que molts hi heu encertat però el que tenim ben clar i per unanimitat és que amb aquest joc, com en els altres de l'amic Tibau, ens ho hem passat d'allò millor i hem posat a prova les nostres neurones i la nostra paciència. Un cop més Jesús, la meva enhorabona. Ara ens toca anar entrant a tots els blogs participants per saber quines hem fallat i el perquè. Segur que ens posarem les mans al cap en més d'una ocasió.

Comentaris

Rita ha dit…
Doncs no el vaig encertar... :-(
Oscar Ramírez ha dit…
Carme doncs jo el teu si que el vaig encertar i consti que em va costar però ara que has publicat la portada, estic content. El meu no era tan complicat, oi?
Vaig estar tant a prop d'encertar-lo...
En fi...!
Oscar Ramírez ha dit…
Trini, quina llàstima. No era difícil però hi havia tanta feina a fer que al final vam acabar tots i totes un pel col.lapsats.
Em sembla que va ser això, Òscar, amb el tupí a punt de fer un pet, ja em diràs si hi ha concentració possible! Amb les pistes tant evidents que vas deixar...! Buf!
Oscar Ramírez ha dit…
Trini: mira que volia posa una columna com a pista, jajajaja. De totes maneres amb el caos provocat per tantes pistes i tants blogs igual no encertavem les més fàcils.
Oscar Ramírez ha dit…
Trini, em deixava comentar-te que el teu també era un joc visual i jo no el vaig encertar, jajajaja
Veia la picadora i ho lligava amb carn picada i buscava escriptors com ara "Carner" o "Carnisser" jaja que bo quan he vist el teu llibre.
Ostra! Si que em sap greu...! Jo que em pensava que el meu l'havia endevinat tothom... :(
Catxins...!
Oscar Ramírez ha dit…
no passa res, jejeje

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS