VOLTA LA CARTA



Disposo ja de l’enllaç amb l’entrevista que em van fer el passat dimecres al programa “Volta la carta” de RA1 per tota Itàlia. Va ser una ocasió única per parlar de la meva nova etapa com a Delegat del Sindicat de Periodistes de Catalunya a la demarcació de Tarragona, del periodisme i de la meva trajectòria com a escriptor. 

El presentador de l’espai és el Francesco Fiore. El conec gracies a un molt bon amic que tinc a Itàlia, el Bartolomeo Smaldone. I al Bart el conec per l’amiga cambrilenca Montse Mendia. La vida té aquestes meravelles, el plaer de fer xarxa i ampliar la nòmina d’amistats que perduren en el temps. 

Al programa hi havia un altre convidat, el gran comunicador Felice Griesi, i vaig tenir el plaer d’escoltar com es llegien textos del meu llibre “Aforo Completo” i també de llegir-ne jo un parell tot i que vaig escollir dues poesies de dos amics, una del Bartolomeo i una del Nicola Vacca. I com a regal, em van convidar a assistir al fesival cultural Altremura que es faran del 18 al 20 de juliol al municipi d’Altamura. A hores d’ara les possibilitats que hi vagi són molt altes. 

De moment us deixo l’enllaç de l’entrevista i del programa sencer del passat dimecres per si em voleu escoltar, en italià, conversant de temes interessants a nivell social. Jo entro als 22 minuts i 40 segons. Dura uns 18 minuts. Hi havia problemes per escoltar en condicions però se’n varem sortir. Espero que us agradi. 

Podeu veure-la AQUÍ

A la foto, un moment del programa. A l'esquerra el Felice Griesi. A la dreta, el Francesco Fiore.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA