QUEDA INAUGURAT AQUEST WOK


El meu món és ple de sorpreses. Mira que he fet coses com a periodista i entre aquestes coses n’hi ha de ben rares i variades. Ahir al vespre en vaig anotar al llistat una de nova. Vaig tenir el plaer de fer el discurs inaugural del nou Wok que s’ha obert a Les Gavarres de Tarragona.

És un macro espai de 1.100 metres quadrats que es diu City Wok i que a més de tenir els plats típics dels woks complementa la oferta oferint carn argentina, pizzes, una amplia varietat de crepes i altres especialitats. El local és una autèntica passada i el preu, 9.95 euros el menú de bufet lliure, és més que assequible i barat perquè la qualitat dels plats és de primera. 

No vull vendre res perquè no tinc cap comissió en aquest negoci però m’agrada destacar els llocs que em semblen interessants i dels quals en soc, seré a partir d’avui, usuari o client. L’acte inaugural va ser maco. Hi havia quasi 200 persones de diferents barris de Tarragona i molts xinesos. Va obrir la cerimònia un ball d’un d’aquests dracs que grans dimensions que fan anar dues persones (una porta el cap i l’altra el cul de la bestiola) i posteriorment vaig fer el discurs inaugural que donava pas a les autoritats locals i al propietari del Wok del qual en desconec el nom real perquè es fa dir Fernando.

Per cert, van tallar la cinta com a acte final de la inauguració i era una cinta catalana. Res més, que si us agrada el Wok proveu aquest nou espai de Les Gavarres, el City Wok. Per arribar-hi és fàcil. Està just al darrera del Burger King. Triar per triar entre el menjar ràpid americà i la varietat dels xinesos, em quedo amb els segons ara i sempre. La foto d'aquest escrit és d'un dels menjadors del City Wok.

Comentaris

Anònim ha dit…
Tota la raó, jo vaig anar a sopar l'altre nit amb una parella d'amics i la veritat es que és impressionant. El menjar està fresc, la carn bonissima y les postres també. Vam quedar molt contents, i sobretot em vaig quedar amb una cosa: l'amabilitat i simpatia dels cambrers de l'establiment.
Oscar Ramírez ha dit…
A més, anònim, tot el producte fresc fa molt bona pintai el fet que tinguin carn a l'argentina o creppes encara ajuda més a escollir aquest wok abans que molts altres. I si, els cambres i cambreres són tots molt amables.
cantireta ha dit…
Gargantua i Pantagruel :)
I la sal de frutas, també la tenen a l'abast de tothom?
Oscar Ramírez ha dit…
jajaja Cantireta. Jo altres woks no ho sé però aquest et dic que val molt la pena perquè hi he estat tres vegades i s'hi menja molt bé i amb molta varietat.
angel ha dit…
yo cada mes com a minim 1 vegada y esta molt be, el servei es molt rapid
el preu es molt bo y la cualitat del aliment molt bona, y con diuen millo meja be que no paga 10 euros al mcdonnals y al cap de 30 minuts tindre que pica algo de la gana que tens damunNT.Lo mes bo es que tens el cine oscar a 5 metres

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA