SEQUERA




Abans que hagi de respondre més missatges interns i correus d’alguns de vosaltres, lectors i lectores, ja us dic públicament que pateixo una sequera completa de lletres i que estic del tot esgotat. Fa dies que em sento incapaç de crear cap text poètic, pensament o aforisme. Sé que és una situació transitòria, això espero, i em conformo en compartir amb vosaltres altres històries. 

Comparteixo doncs els documents audiovisuals que miro, campanyes i vivències que m’envolten i altres moments que em són fàcils d’explicar. Suposo que tenir tants projectes al cap no ajuda massa a centrar-se. Estic a punt d’enllestir dos llibres i n’he començat un tercer, estic mirant com organitzar el festival italià que farem a Tarragona el proper any i armant el guió d’un espectacle teatral, poètic i musical que vull posar en escena en pocs mesos. I he iniciat ja la compra de parts dels elements que em permetran tornar a pintar a l’oli, com fa molts anys enrere. 

Imagineu-vos... normal que tingui sequera. Haver perdut a la meva musa real no ajuda gens.  


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS