EL PROCÉS DE CREACIÓ - NOU DISC DEL XAVISS


Inicio una nova etapa creativa que m'omple molt i sé que arribarà a bon port. La propera setmana rebré les primeres músiques del què serà el futur disc del XavisS amb qui col·laborarem de nou. Un cop rebudes em tocarà vestir les criatures, és a dir, escriure les lletres corresponents. 

El procés és lent però intens i molt agraït. Els dos sabem que serà un disc molt especial per molts motius. En primer lloc per la persona que ens els produirà (Ja us diré qui és) però també pel llistat de cantants que col·laboraran fent duets amb el XavisS (ja us avançaré els noms al seu moment) o per la principal sorpresa que tindrà i que està vinculada amb la llengua que utilitzarem (a part del català).

Tinc quatre idees, suficients per fer puntades a aquest projecte que cal cosir amb calma i al qual toca posar-li molt de color, ganes, esforç i sobretot il·lusió i paciència. Crear amb el XavisS és sempre un plaer. Tenir la possibilitat de ser lletrista n'és un altre. Crear amb calma i la màxima llibertat no té preu. Us aniré informant del procés. 

Remato aquest escrit descobrint-vos una vesant meva de la qual, que recordi, mai n'he parlat. Acompanya el post una foto d'un dels meus quadres. Si, també pinto. Ara fa temps que no he creat cap obra però n'he fet moltes, desenes o millor dit, centenars. Espero que us agradi.(podeu ampliar la imatge clicant sobre ella)

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA