BONS PROPÒSITS

Encetat el nou any i abans que arribin els Reis d'Orient, els faig arribar la meva carta que de pas faig pública, la llista dels bons propòsits i de peticions per al 2008.

1. Tinc pendent fer un cafè (o una cervesa) amb el Mon i la resta de companys del món blocaire que s'hi vulguin apuntar. Serà a partir del dia 10 de gener.
2. Posaré en marxa, d'aquí a pocs dies, dos blogs nous. El primer ja el coneixeu alguns dels vosaltres i el segon ja el tinc quasi a punt. No serà complicat mantenir-los i dic això per evitar mals pensaments d'aquells que han arribat a dir que la meva dona i jo som la parella que més blogs té a Catalunya. En aquests moments, entre els nostres particulars, els que mantenim per temes polítics i els que hem creat com a empresa de comunicació en sumem 16. I què?
3. Pregaré perquè canvii el color del govern a Espanya tot i que les alternatives possibles tampoc siguin cap Sant de la meva devoció. Si de pas en Montilla avança les eleccions i les perd, millor que millor.
4. Posaré en marxa molt aviat un projecte professional molt interessant, un gran repte. Ho faré amb altres persones, amics de fa anys, fet pel qual segur que ens anirà molt bé. Les coses, quan es fan amb ganes, han de funcionar a la força.
5. Demanaré, fa temps que ho demano, que els del meu entorn que ara estan malalts se'n surtin i tornin a fer vida normal. Sé que se'n sortiran, son forts i s'ho mereixen.
6. Rebaixaré notablement la meva dosis de tabac. No deixaré de fumar, que consti, però si que fumaré menys. Seguiré amb la dieta iniciada a finals de l'any que hem deixat enrere i que tant bé m'ha funcionat.
7. Esperaré l'estiu amb impaciència perquè és una època de l'any que m'agrada molt pels plaers que porta: la cerveseta fresca, els xiringuitos de platja, la piscina al teu abast a qualsevol moment, els sopars a la terrassa, les converses amb els amics durant els sopars a la terrassa...
8. Estalviaré, això ja és una constant, per fer unes bones vacances. Enguany voldria tornar a Itàlia tot i que la meva dona està engrescada per passar uns dies a l'Africa.
9. Continuaré fent, sense anim de lucre, de Cap de Premsa dels partits de l'oposició a l'Ajuntament de Cambrils. Ho faré perquè sé que això no agrada als que son al govern i perquè em posa catxondo que no els agradi. Els faré arribar un arbre, enforma de regalet, perquè aquest 2008 s'hi posin moltes fulles.
10. Intentaré tornar a pintar com feia abans, treien temps malgrat no me'n quedi massa de lliure, per fer una nova exposició allà on més m'agradi. Serà la número 33 en un any on en faré 37. Trenta set anys? m'espanta fer-me gran!

Son bons propòsits però tinc un avantatge, una sort. Sóc de les persones que, normalment, converteix els bons propòsits en realitats. De fet, dels que vaig fer-me l'any passat, no me'n queda cap de pendent.

Comentaris

Jobove - Reus ha dit…
que és compleixin casi tots, hi han alguns que discrepem però així és la vida

salutacions
Sherlock Holmes ha dit…
Oscar,
De fet, TOT ÉS POSSIBLE.
De tot aquest seguit de bons propòsits i desitjos, em sorgeix una pregunta tonta, o sigui, una de les meves.
Per que faràs dieta, per que et castigues, si estàs esperant com aigua de maig, que arribi l'estiu per posar-te fins al...de cerveses i de sopars romàntics?
Coherència Ramírez, Coherència, mare de la ciència.

Cordialment, Holmes, Sherlock Holmes.
Oscar Ramírez ha dit…
Té la Mà Maria: això és el més interessant de tenir un blog, divergir tot fent debat, jejeje. Ja sé en quin punt divergim, imagino...

Sherlock: Molt bona deducció però amb un petit matís. Faig dieta quan arriba el fred per a preparar el meu cos al volum que adquirirà un cop arribi l'estiu. Primer perdo uns quilets i després els recupero. Ja en sóc de coherent, jejeje.

I PER ACABAR. missatge per als que vareu escriure al post de l'home dels nassos perquè us vaig dir que intentaria respondre ahir o màxim avui. No ho vaig poguer fer per un motiu familiar que trobareu perfectament explicat al blog de la meva dona, la Mar Roca. L'adreça, ja la sabeu, és: http://marroca.blogspot.com

Apa, ens parlem!
Tradiblog ha dit…
Bons proposits i bon any nou. Bona sort.
zel ha dit…
Bé, doncs afortunat tu, que compleixes els propòsits, jo mai, ja no en faig, anar fent, anar fent, que ja m'està bé, avui és avui i demà.... Petons, i que duri la voluntat!
deu n'hi do! Sort!
Oscar Ramírez ha dit…
Gràcies a tots! Espero complir-los tots i ja sé que algun requereix intervenció divina. jajajaja.
Anònim ha dit…
El 2007 se cierra con la inflación en el 4,3% y una subida del paro del 5,27%
Según el indicador adelantado del IPC armonizado, los precios se disparan a su nivel más alto desde 1995 | La cifra total de desempleados es de 2.129.547, casi 107.000 más que en 2006

comenzamos bien el año 2008

rcm
Oscar Ramírez ha dit…
y dicen que lo peor esta por llegar porque el sector de la construcción esta debilitado y seguirá su crisis con lo que aumentará el numero de parados. La cosa pinta mal.
Jesús M. Tibau ha dit…
Això del cafè ho hem de parlar. A veure si un dia que vagi a Cornudella em desvio una mica i passo per Cambrils. Ja t'avisaré.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS