DOS BLOGS I UN CD

Als que diuen que sóc la persona amb més blogs de Catalunya, als que es sorprenen quan veuen que publico un post cada dia, als que hi entren cada dia per obligació, per comprovar si parlo d'ells... A tots ells també els dedico aquest post però el dedico encara de forma més especial als que visiteu aquest espai amb ganes de trobar alguna cosa nova, als que el teniu linkat perquè considereu que es mereix uns instants de la vostra atenció en algun moment del dia o la setmana, als que deixeu comentaris un cop heu llegit el que escric. Us el dedico perquè aquest post em serveix per anunciar, amb molta alegria, que el proper dilluns dia 21 poso en marxa dos nous blogs de collita pròpia. El primer es diu L'Illa dels plaers i recull els meus principals hobbies. El segon es diu Entrevistes i és un espai on, com indica el seu nom, entrevistaré amics meus, persones que fa anys que conec i que, com jo, han crescut en tots els sentits. Ara alguns d'ells son polítics, altres cantants, gastrònoms, presentadors de televisió o ninotaires però continuen sent amics meus. Què com m'ho faré? Doncs aquest blog seguirà la seva activitat, l'Illa dels Plaers tindrà un nou post (o dos) cada dilluns mentre al d'entrevistes hi trobareu una entrevista cada quinze dies ja que es tracta d'entrevistes llargues, fetes en profunditat i que es mereixen una mica més d'atenció, de temps. El dilluns hi descobrireu els primers escrits però ja podeu entrar als dos blogs on explico més a fons el seu objectiu. Hi ha creats dos enllaços, a la columna de la dreta, que us porten als dos nous blogs i des d'ells podreu tornar a accedir a aquest. Espero que us agradin. I per acabar us he de dir que ja és a la venda el nou CD del cantant Xaviss. Havia parlat d'aquest treball fa pocs dies en aquest post. Sincerament, crec que és un treball molt madur, amb uns sons que aporten pau i tranquil·litat i unes lletres que ratllen la poesia en molts casos. És un gran treball. Xaviss, no m'has decebut, m'has tornat a sorprendre.

Comentaris

eee!! jo a l'illa dels plaers ja hi he estat!! és lo que té anar d'illa en illa jejje
Unknown ha dit…
Doncs molt bé... en un món cada cop més atapeit de blog està molt bé poder-se perdre pel racons (espais interessants, vaja)fets amb qualitat i sentiment. I estic segur que així serà.

Fins aviat!
Anònim ha dit…
eiii, entrevista a l`alcade de tarragona si vols ja farem les preguntes ,
ens faram un tip...................................................................

rcm
Anònim ha dit…
M'en alegro de que hagis decidit encetar 2 blogs mes...
ets un gran professional Oscar...
Estic impacient perque em sorprenguis amb les teves aficions, hobbies i les entrevistes!!

1 petonàs!

Jèssica!
Oscar Ramírez ha dit…
Si senyor, vas ser el primer en descobrir-la. Això, com tu dius, ja passa quan vas d'illes.

Tondo: Si, seran espais fets amb sentiment i amb la màxima qualitat que pugui aportar. Espero que us agradin.

RCM: La idea és bona perquè això de recollir les preguntes que feu vosaltres i plantejar-les al convidat està molt bé. Potser d'aquí uns mesos...

Jèssica: Moltes gràcies guapa! Em faràs posar vermell! Espero que el dilluns us sorprengueu tots i totes amb el que publicaré... Un petonàs!
Oscar Ramírez ha dit…
Per cert, Jèssica, tinc un regal per a tu. Saps que és? jejejeje.
Deu ni dó!!!!, la feinada que tinc jo, per mantenir actualitzat el meu bloc, i tu els fas com si fossin rosquilles, com t’ho faràs per portar-los al dia?.
Vinga Oscar endavant amb la teva iniciativa, serà interessant descobrir els teus hobbies i plaers.
joder! Oscar.Hauré de fer una secció especial per tú a la meva columna de la dreta ;-) Sort que no actualitzaràs cada dia. Enhorabona.
Oscar Ramírez ha dit…
Quim, sembla complicat però no ho és, de veritat.

Mossèn: si, certament curiós i espero que també interessant.

Josep Maria: jajaaja, no t'espantis que tot és possible. Com tu dius, no estaran cada dia actualitzats. Ho he fet senzillament per no omplir massa de continguts el blog que tinc ara que, en aquest cas, seguirà estant igual d'actualitzat.

Espero que us agradin els dos nous espais.
Jesús M. Tibau ha dit…
Intento visitar uns quants blocs cada dia, però em sembla que t'hauré de deicar un dia només per a tu.
Endavant, i d'ànims no cal que te'n doni que ja veig que en tens molts.
Waipu Joan ha dit…
carai quina energia!!!!
molta sort en aquests projectes!
Oscar Ramírez ha dit…
Gràcies Jesús i Waipu. Per donar-vos més temps per a llegir-ho publicaré només un cop a la setmana i en el cas de les entrevistes, cada quinze dies. jejeje.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS