No es pot negar que a la xarxa hi ha blogs amb una gran repercussió social i mediàtica, espais que desperten l'interés de centenars de persones i que tenen la virtut d'interactuar i fer participar als seus lectors. El blog Tens un racó dalt del món és un dels casos que comento, un fenomen de la catosfera que va néixer i camina amb força de la mà de l'escriptor Jesús M. Tibau . Una de les virtuts del Jesús és la seva constància en mantenir vius tot un reguitzell d'espais setmanals o amb altres periodicitats com les seves desdefinicions, les degustacions d'altres blogs, les cares del món, les cròniques i critiques de llibres i el seu joc literari que avui ocupa aquest post. Aquest dimecres dia 18 el Jesús M. Tibau penjarà al seu blog el joc literari número 100. Això vol dir moltes coses però la primera, seguint amb allò de la constància que deia al principi, que ha estat dos anys, setmana rere setmana, mantenint un espai que arriba a una xifra màgica i que, com marca ...
Comentaris
és el que toca fer, quedar-se a dormir, llavors manaran les dretes y ho tornaran a fer tan malament com és pugui i tornem a començar, no canviarem mai
solució: anar als mitings a tirar-lis ous !!!
Per tant, en 10 anys, he perdut aproximadament un 20% del meu sou.
Trobeu que és normal això?
aquest any al teu ajuntament podeu demanar el aument que han tengut a l`Ajuntament de Tarragona , clar el politics el 37%, i tot gloria
salut
rcm
Jo t'entenc eh?
Però estic molt, però que molt acollonida.
I em penso que no em puc quedar a casa de cap manera.
Més aviat demanaria votar doble, o triple, si s'escau.
Petons!
Té la Mà Maria, tens part de raó però encara que canvii el cicle tot quedarà igual. No importa si manen dretes o esquerres, tots van a arreglar la seva parcela particular.
Jesús, d'acord amb el que comentes i considero que és una vergonya que cal denunciar justament pel que comenta el seguent comentari que ens fa RCM.
Zel, jo penso anar a votar però tinc clar que no votaré a cap dels dos partits que ja ha governat el país i, sota el meu parer, no ho ha fet bé. Votar és un dret i un deure.
si tenim més diners, nostres o prestats, gastem més i els preus pujen.
mireu els pisos, per què van pujar de preu? per què hi havia molts diners tant blancs (estalvi dels pares + l'euribor anava baixant, recordar només que veniem d'èpoques del 14% a principis dels 90), com negre (moltíssima gent ha venut terres i propietats cobrant una part molt important en motxiles).
tot el que impliqui frau (i aquí incloc un % elevadíssim d'autònoms per exemple) genera inflació.
la veritat és que tots hem gastat més del que podiem i això només pot tenir un resultat, pujada de preus.
salutacions
ricardo santiago
Toca passar-ho menys bé que fins ara i toca anar a votar.