ANNIE'S SONG


Fa anys que vaig escoltar per primer cop aquesta cançó que va composar el John Denver i que, entre altres, interpreta de meravella el gran Roger Whitakker.

Sempre hi ha temes que tenen el seu moment i la seva persona, que escoltes i que saps que tindran el seu instant a la teva vida. Avui en aquest post no hi poso més lletres perquè crec que les del tema musical jo són suficients.

ANNIE’S SONG

Tu llenas mis sentidos, como una noche en el bosque. Como las montañas en primavera, como un paseo bajo la lluvia. Como una tormenta en el desierto, como un soñoliento océano azul. Tú llenas mis sentidos,ven y lléname otra vez.

Ven y déjame amarte, deja que te ofrezca mi vida. Déjame ahogarme en tu sonrisa, déjame morir en tus brazos.Déjame reposar a tu lado, déjame estar siempre contigo.Ven, déjame amarte,ven y ámame otra vez.

Déjame ofrecerte mi vida. Ven, permíteme amarte.Ven, ámame de nuevo.

Tú llenas mis sentidos como una noche en el bosque. Como las montañas en primavera, como un paseo bajo la lluvia.Como una tormenta en el desierto, como un soñoliento océano azul. Tú llenas mis sentidos, ven y lléname otra vez.



Comentaris

Anònim ha dit…
Ets un romàntic de primera. Quin goig.

Maribel
Oscar Ramírez ha dit…
jajaja només amb qui toca ser-ho. Petonet Maribel

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA