INVASIÓ DE VÍDEOS (4): VICTÒRIA


Hi ha persones amb qui el feeling és immediat, amb qui saps que faràs amistat per molts anys o per tota la vida, amb qui mantens una relació molt especial. A mi em passa amb la Victòria Forns. La vaig descobrir treballant per ella i el temps ha fet néixer una amistat bella. Quan la vaig convidar a llegir textos del meu llibre, la Victòria va acceptar a la primera. Recordo haver-li enviat “Invasió de camp” en format electrònic, per correu, perquè marxava uns dies a l’Alguer i aprofitaria per llegir-lo. 

Des d’allí, des del meu estimat Alguer i la meva preuada illa de Sardenya, la Victòria m’anava enviant missatges comentant-me que estava meravellada per tot allò que llegia i lloant el meu treball. Al Metropol, la Victòria va intervenir com a amiga i no pas com a regidora o diputada al Parlament. Al Metropol, la Victòria em va regalar unes paraules molt belles i un moment que mai oblidaré. Us convido a viure’l. És curtet, breu però molt intens. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA