REUS, CONFIRMAT



Em vaig comprometre a avisar a tota la colla d’amistats i coneguts que tinc a Reus quan tingués confirmada la data de la presentació del llibre “Invasió de camp”. Doncs apa! Serà el dissabte dia 11 d’abril a la una del migdia, tot fent el vermut, al Centre d’Art Cal Massó de Reus.

Hi ha una novetat interessant en aquesta presentació i és el nom de la persona que m’acompanyarà en l’actuació musical. Parlo del cantautor de Sardenya, resident a Tarragona, Samuele Arba (foto). Fa un temps que mantenim contactes i ara començarà a fructificar la nostra relació. Per part meva, escrivint-li el pròleg del seu llibre “Històries de”, una obra molt interessant plena de personatges que deambulen per un món ple d’oportunitats per canviar de vida. 

Ell donarà a conèixer la seva música, que canta en català, castellà, italià i alguerès, als assistents d’aquesta presentació del llibre i, atenció perquè això és nou, presentarà en exclusiva un poema meu musicat per ell. Personalment, és tot un luxe que el Samuele sigui al meu costat el proper 11 d’abril. Abans però, gaudirem de la presentació a Tarragona, el 6 de març al Cafè Metropol.  


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA