CLIC FOTO (1)


Fa temps que em plantejo, per pura necessitat de diversificar la meva creativitat en el món de les arts, la possibilitat de fer una exposició d'imatges que he anat captant amb la meva càmera quan he fet viatges ja siguin de plaer o per feina, aquí a prop o lluny, a l'estranger.  No cal anar massa lluny per trobar bons paisatges o elements a fotografiar  ni aprofitar la nostra estada en un indret molt conegut per fer la foto que fa tothom.

A mi, particularment, m'agrada capturar coses rares enlloc dels elements més habituals. Sóc un amant de les portes, de les parets esquerdades, de les cares de certes persones o de petits detalls que per altres poden passar desapercebuts. Això nol vol dir, ni de lluny, que sigui millor que els altres o que sigui diferent. Són, senzillament, les meves fotos. 

El meu arxiu ja és prou ampli per a fer la primera tria de fotos i, posteriorment, escollir aquelles que podrien formar part d'una exposició que compartiria amb el públic en una sala pública. La que us penjo avui está fet el 2009 a la ciutat d'El Caire, a Egipte. El lloc concret és a l'entrada del Palau de Saladino, un espai mig en runes que al seu dia esdevenia luxòs i molt important. El lleó de la imatge, tot i que ho sembli, no és massa gran. Tampoc menja herba però la intenció hi és. 

Li tinc un apreci especial a aquesta foto. No sé si us agradarà però de moment forma part de la futura exposició. Aniré posant més fotos els propers dies. Podeu opinar al voltant d'elles.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS