LA HISTÒRIA DE LA RÀDIO A REUS


La ciutat de Reus sempre ha tingut molta tradició de ràdio i el diari ReusDigital ha decidit fer un recorregut històric a través de quatre reportatges que publicarà en quatre entregues aquestes properes setmanes. 

El periodista Albert Sunyol ha estat el responsable de recollir tot el material necessari, entrevistar a les persones vinculades a la història de la ràdio de la ciutat i traduir el treball de camp en aquests reportatges. Ho han titulat “La meva ràdio, la nostra ràdio. Vuitanta-vuit anys d'emissions a Reus” i aquest passat divendres es publicava el primer capítol que va dels anys 1923 al 1939.

Fa uns mesos l’Albert em va trucar per a fer-me una entrevista. Un servidor va iniciar la seva carrera professional, a finals dels noranta i principis d’aquella dècada, a la mítica Cadena Nova que tenia la seva seu a la Plaça del Mercadal . Posteriorment, del 1992 al 1995, vaig estar a Cope Reus, al carrer Llovera, i del 1997 al 1999 vaig tornar a treballar a Reus, a Onda Cero.

A l’Albert Sunyol li vaig explicar les vivències i experiències de les meves tres etapes de la ràdio a Reus i de pas vaig portar a la meva memòria uns records molt agradables. Fa uns anys que tinc al cap la idea de fer un llibre explicant allò que he viscut en el món de la comunicació i recordar noms de companys amb qui he compartit molts moments i que vull recordar.

De moment felicito a l’amic Albert Sunyol i als companys del Reus Digital per aquesta iniciativa que considero molt interessant i necessària. Si voleu llegir el primer dels reportatges feu CLIC AQUÍ. La imatge que acompanya el post és de Cadena 13, emissora que més tard es va convertir en Cadena Nova.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS