SET MÉS SET MÉS UNS ALTRES SET



Una entrevista, per parlar de la meva obra, em va dur fa uns dies a fer un sa exercici de tria per saber quines són les cançons, llibres i pel·lícules que més m’han marcat en aquests primers 45 anys de vida. La demanda dels qui em van fer l’entrevista, uns joves periodistes italians que segueixen la meva trajectòria literària, era aquesta i els hi he complert. Em demanaven set noms de cada i, com comprendreu, triar set temes musicals, set lectures o set retalls cinematogràfics se m’ha fet molt difícil. 

Però, com finalment ho he fet i penso que us pot interessar, per això us compartiré. Ho faré en 21 sessions, una per cadascun dels elements que us explicaré perquè sapigueu el perquè forma part de la meva vida. 

Us sembla bé? Per on voleu que comenci? Música, llibre o pel·lícula? 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS