LES PARAULES DELS MEUS SENTIMENTS



No sabia quines paraules posar a alguns dels meus sentiments. I ahir vaig descobrir que algú ho havia fet per mi. Va ser tot llegint això:

Després d’uns anys en què vam passar per tots els estats de l'amor i el desamor la nostra història es va acabar. Tu cap al sud i jo cap a enlloc. Em vaig amagar per on vaig poder, em vaig agafar a les cintures que vaig poder, et vaig treure de les converses com vaig poder i vaig evitar anar als llocs on coincidíem com vaig poder. Així vaig acabar perdut enmig de la ciutat de les ànimes sense rumb preguntant-me per què com més t'esforces en oblidar, més recordes.

Van passar els mesos i després de seguir caminant per aquesta línia vaig decidir prendre-m'ho amb calma. Encara que fes mal. Acceptar el dolor com el preu de les coses més boniques. El teu record poc a poc va començar a picar menys i per un temps, mentre anaves marxant, vaig estar de pas per la vida. Va ser estrany viure sense sobresalts, veure com la tristesa s'anava diluint lentament amb el pas dels dies.

I així va arribar el dia en que vaig saber que ja no et necessitava. Aquella nit vaig comprendre que el final també és el principi.

...

Aquest text que heu llegit és del Marwan, cantant i poeta entre moltes altres coses. El vaig conèixer gràcies al bon amic Carlos Chaouen. Havien cantat junts en un concert solidari pels nens de Gaza acabat l’estiu de l’any 2012. Al Carlos l’he seguit veient, com bé sabeu els qui llegiu el blog cada dia, i al Marwan no l’he vist més tot i que he anat seguint la seva activitat.

Curiosament el primer llibre que vaig llegir d’ell és “Apuntes sobre mi paso por el invierno” publicat el 2014. Enguany ha publicat “Todos mis apuntes son contigo”. Però m’havia deixat de llegir la seva primera obra “La triste historia de tu cuerpo sobre el mio” que és del 2011 i que ara, enllestida la seva lectura, m’ha obert una porta immensa perquè m’ha donat en paraules els sentiments que jo, avesat a escriure, no trobava per enlloc. 

El vídeo és del concert que us deia abans. Marwan i Carlos, mà a mà, amb aquesta perla anomenada "Pintando en el cielo". 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA