LES TRES "A"




Com a persona Apàtrida, Apolítica i Atea, així em defineixo quan em pregunten sobre alguns dels tres temes, considero que cadascú ha de gestionar els seus ideals de manera individual. No s’hi val a seguir les grans masses, sumar-se a les opinions generalitzades, a les creences més habituals pel simple fet de formar part de la majoria.

No tinc cap sentiment catalanista ni espanyolista, no convergeixo amb cap partit en especial i per suposat no crec en Déu. Però respecto als qui opten per exercir en alguns dels cantons de les trinxeres de les tres formes de viure i pensar exposades. 

El que no entenc ni respecto és que uns juguin amb el pa de tots per beneficiar els seus ideals. I parlo per tots aquests ajuntaments que han decidit pagar, amb les diners de les arques municipals, els autobusos que portaran als independentistes a la manifestació convocada per la propera diada nacional de Catalunya. 

No té cap lògica ni cap principi d’igualtat. Si les persones volen anar a l’acte convocat que s’hi desplacin pagant de la seva butxaca però que no es malbaratin els diners d’aquesta manera i menys en uns moments on cada euro dels municipis és un tresor. 

A mi, personalment, si declaren la independència o hem de seguir pendents de Madrid no m’importa massa. Miro al meu calaix i penso amb la meva pròpia consciencia. Treballo per posar diners al meu calaix i tinc clients a tota Espanya i a tota Catalunya. Tots són iguals d’importants perquè hi tinc un tracte comercial que consisteix en resoldre les seves necessitats a canvi de diners que ajuden a resoldre les meves. Així de clar. 

Per tant, i tornant al tema que us comentava i que certament m’indigna, demano que cap ajuntament ni cap element de les moltes administracions existents, o institucions que reben subvencions d’elles, pagui cap desplaçament ni es gasti un sol euro per la manifestació de l’onze de setembre. Si dir això és ser un mal català, que m’hi titllin que no m’importa.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS