T'ESTIMO EN 65 PARAULES

Em venia de gust compartir aquesta escena de la pel·licula "Tu vida en 65 minutos". Podrieu vosaltres fer el mateix que el protagonista, dir a la vostra parella perquè l'estimeu en 65 paraules?



Ho intento jo ara: 

T’estimo perquè em llevo cada matí i tinc ganes de viure i ets al meu costat. Perquè sé que amb tu les hores tenen sentit i se m’ajunten dolçament per sumar dies i dies. Perquè miro endavant i avanço. Perquè et deixes cuidar i em cuides. T’estimo perquè som ànimes bessones en un sol espai. Perquè si ens ho proposem tot és més fàcil.  T’estimo.

Comentaris

cantireta ha dit…
M'esborrono en llegir-ho. I quan m'ho diuen. I em salten les llàgrimes, gairebé sempre.
(Óscar, estimar et prova. Estàs sublim.)
Un petó.
Oscar Ramírez ha dit…
Moltes gràcies Cantireta. Sovint hi ha gent que no és capaç de dir-ho i mira que és fàcil. Perquè ens costa exterioritzar els sentiments?
Magnolia. ha dit…
no saps com m´alegra que la vida et compensi de tots els momens dolens que te tocat pasar i com diu la dita a las penas punyaladas i al derrera un got de vi
Oscar Ramírez ha dit…
Moltes gràcies Magnòlia.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS