UN LLIBRE A PUNT, L’ALTRE ES COMENÇA A PARIR


M'acaben de confirmar que el meu llibre "Agricultura mental" que presentaré el proper mes de març al Metropol està ja maquetat i a punt d'entrar a impremta. 

Ara tinc una etapa molt creativa i estic iniciant una novel·la més que interessant amb cinc protagonistes, dues dones i tres homes, i la ciutat de Tarragona com a escenari principal. Hi sortiran altres personatges amb menys rellevància i també altres ciutats estrangeres.

De l'argument no en vull avançar masses detalls. Si puc dir que té una vessant periodística i una part vinculada a la medicina. A la trama hi ha de tot, com a tota bona novel·la, i estan garantides les emocions i les sorpreses. Ja us en parlaré més endavant.

Amb aquest escrit tanco una setmana laboral molt interessant i entro, ple d'amor i noves sensacions, al cap de setmana que es presenta intens i creatiu. Perquè crear és cercar coses noves i no repetir-se, inventar i ser original sempre que es pugui i per més que costi. Per sort, jo puc fer-ho i ho faré. Fins dilluns.

Comentaris

AT ha dit…
m'han dit que vas de viatge aquest cap de setmana? Passa-ho bé pajaru!
Oscar Ramírez ha dit…
Si amic meu, sortim en tres hores. Cap a Bremen! Bon cap de setmana.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS