10 de juny 2013




COM UN FALCIOT 

Amb la virtut de volar i la por a tornar a caure, segueixo arrelat al cel sense parar, nit i dia, alimentant-me tot sol mentre mantinc la ruta mai traçada amb cap altre rumb que no sigui anar endavant. 

I és en el vol permanent, perquè si m’aturo caic i aquest cop ja no m’aixeco, que acotxo el cap i acoto les distàncies amb la terra per veure, de lluny però ben precís, el paisatge ple de trens que ja han fugit i andanes ara buides. 

Res ni ningú m’espera a terra ferma i l’aire fred que m’envolta al cel és un regal ple de calma i silenci que em manté viu i mai més trencaré. Enclaustrat en el meu propi ésser, definiré els límits que em separen dels ocells més propers i mai trencaré rutines per compartir els seus vols. I moriré al cel, tot volant, i no notaré ja la caiguda permanent. 


COMO UN VENCEJO

Con la virtud de volar y el miedo a volver a caer, sigo enraizado al cielo sin parar, día y noche, alimentándome solo mientras mantengo la ruta nunca trazada con ningún otro rumbo que no sea ir adelante.

Y es en el vuelo permanente, porque si me paro caigo y esta vez ya no me levanto, que bajo la cabeza y acoto las distancias con la tierra para ver, de lejos pero muy preciso, el paisaje lleno de trenes que ya han huido y andenes ahora vacíos.

Nada ni nadie me espera en tierra firme y el aire frío que me rodea en el cielo es un regalo lleno de calma y silencio que me mantiene vivo y nunca más romperé. Enclaustrado en mi propio ser, definiré los límites que me separan de los pájaros más cercanos y nunca romperé rutinas para compartir sus vuelos. Y moriré en el cielo, volando, sin notar ya la caída permanente.

Sobre els falciots / Sobre los vencejos: AQUÍ

2 Responses so far.

  1. Anònim says:

    El falciot està ben trist pajaru.

    Anton

  2. Anton, perquè creus que està trist?
    Jo no ho sé. A veure si t'has pensat que parlo en primera persona.

    Mira que te lo tengo dicho!!! jeje

Traductor

Els més llegits

Seguidors del blog

Arxiu de textos vells

Amb la tecnologia de Blogger.

Bona cultura

+ Bona cultura

- Copyright © AGRICULTURA MENTAL - Un producte Avanti Comunicació -