TOT VA ANAR BÉ I MÉS QUE HI ANIRÀ



Com explica aquests dies el XavisS a través de les xarxes socials, la presentació del nou disc a FNAC Illa Diagonal va ser un nou èxit. El públic va acollir totes les cançons amb el plaer que aporta el disc quan l’escoltes, se les va fer seves i algunes d’elles, la del Pol especialment perquè és la que està sonant a totes les ràdios de Catalunya, les va ajudar a cantar en directe. Al FNAC el van acompanyar l'Edgar Arto a les percussions i el Miguel Zanón a la guitarra i cors.

La gira de visita als mitjans de comunicació del camp de Tarragona i les Terres de l’Ebre la farem finalment la primera setmana del mes d’abril. Els problemes per quadrar les agendes són complicats i volem fer les coses amb temps i ben fetes. 

Pel que fa als bolos, s’està començant a preparar la gira. Hi haurà concert a Reus (encara no sé la data) i a Mallorca i Menorca a meitats d’abril. El XavisS tocarà a moltes altres ciutats. Ja en tindreu més notícies. En tot cas, abans que passi més temps, en nom del Xavi i el meu propi us volem dir “GRÀCIES”, moltes gràcies pel suport que esteu donant a aquest treball i per l’acceptació que li esteu atorgant.  

Comentaris

Roger ha dit…
He vist el vídeo que has posat al face amb l'actuació i veig que sona molt rebé.
Jaume (Vila-seca) ha dit…
I més que hi anirà...
Marta Guivernau ha dit…
Òscar t'agraeixo que m'hagis fet arribar el vídeo del concert a FNAC. Ja vaig dir-te que no podia anar-hi m'ha semblat un detall molt maco l'enviament. Estic molt agraïda per aquest gran obsequi.
Anònim ha dit…
Aunque me pierda un poco en algunas palabras, cuando escucho este disco me pongo al lado las traducciones que me diste. El vídeo que habéis enlazado en las redes sociales, en tu facebook, es realmente interesante y hermoso. Por lo que se intuye hubo bastante público. Un abrazo y siempre adelante.

Antonio
Oscar Ramírez ha dit…
Roger moltes gràcies!
Oscar Ramírez ha dit…
Jaume i tant que si, i més bé que anirà tot. Ni ho dubtis jeje
Oscar Ramírez ha dit…
Marta crec que és evident que la gent que em seguiu a diari, em llegiu i deixeu els vostres comentaris sempre respectuosos, us mereixeu aquests detalls. Jo també t'agraeixo que l'hagis vist.
Oscar Ramírez ha dit…
Antonio muchas gracias. Si lo pillas casi todo amigo mío. Si que estuvo bien de asistencia de público y más siendo en el FNAC. ¿Te gusta a ti? Pues me gusta a mi. ;)

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS