UNS ANYS ENRERE A LA RÀDIO



Buscant unes imatges que vull entregar al company periodista Albert Sunyol, que està preparant un llibre sobre la història de la ràdio a Reus i m’ha demanat que li faci el pròleg, he trobat aquestes dues fotos que comparteixo ara amb vosaltres. 

La primera és de l’any 1993, època en la que treballava  a la Cadena Cope. El noi jove de la foto, encara que no ho sembli, sóc jo. I rere el vidre hi ha el tècnic, el Joan Altadill. Va ser una etapa molt maca en la que vaig aprendre a fer ràdio amb la persona que m’hi va iniciar i més me’n va ensenyar, primer a Rádio Nova i després a la Cope, l’Antoni Campos. La seva mort, l’any 1997, va ser molt dolorosa. 



La segona foto és de deu anys després, de principis  dels anys dos mil. És a Onda Rambla, on vaig treballar-hi set anys en dues etapes diferents. Al meu costat el Pitu Tarrasa, l’altra persona de qui em vaig nodrir per créixer en aquest mitjà que tant estimo i trobo a faltar, la ràdio. 

Hi ha altres imatges que buscava i de moment no he triat. Una d’elles, a veure si la localitzo, és un anunci publicat al Reus Diari on s’anunciava el programa que presentava cada diumenge, de nou del mati a dues de la tarda, a Ràdio Nova. A les tertúlies hi col·laborava sovint el meu germà Carles. Si la trobo, la compartiré.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS