UN DE TRES



Tinc ja sobre la meva taula el primer llibre escrit aquest any 2014, el primer dels tres que vaig anunciar que faria enguany. Veient-lo ara, quan té forma de maqueta que en pocs dies anirà a impremta i en unes quantes jornades més serà presentat públicament, és quan confirmo que treballar, que és l’únic que sé fer bé en aquesta vida, m’encanta i apassiona.

La d’escriure és una lluita que faig a diari amb mi mateix, sovint per plaer i altres, menys, amb dolor. Però el nou llibre és el fruit d’un repte assolit i aquestes gestes, ara mateix, no tenen preu a nivell personal. L’obra desgrana el tarannà, idiosincràsia personal i realitat d’una coneguda persona que es dedica al món de la política a la ciutat de Tarragona. 

Me’n he fet càrrec de la seva edició i fins i tot impregnant el treball final amb el meu segell editorial propi, La Banya Edicions. Es presentarà el proper 22 d’abril, vigília de Sant Jordi, en un acte que serà molt especial per la persona protagonista, que no sóc pas jo, i el seu entorn. 

I ja treballo ara en el segon llibre d’enguany - de fet fa dies que hi estic posat – que tindrà una altra significació molt especial. La protagonista serà de nou una dona a qui no he conegut en persona però de qui en conec tants i tants detalls. Aquest serà un repte realment difícil, ho està ja fins ara, que també tiraré endavant. Perquè la lluita per plaer, que és el meu dia a dia davant el teclat, i ho és ara mateix mentre us escric, esdevé l’únic refugi que em queda on tot funciona i m’hi sento a gust. 

Struggle for pleasure...

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS