ARA, BLACK



Hi ha cançons que marquen la teva adolescència i les del Black em porten un record immens i dolç. Quan va aparèixer primer cop com a cantant, amb un disc que va triomfar a tot el món i un tema anomenat “Wonderful Life”, vaig comprar-me aquell vinil. I també el segon disc que va publicar. I el següent, i l’altre.  Me'ls guardo tots.

I tinc les seves cançons al meu llistat de Spotify per escoltar-les cada setmana. Em venen el cap la gran “Everything’s coming up roses”, “Paradise”, “Sweetest smile”, “All we need is money”, “I can laugh about it now”, “Now you’re gone” i tantissimes altres composicions que he gaudit i encara gaudeixo en molts moments i especialment quan surto a caminar als vespres pels camins del poble on visc. 

Quan el Black va decidir abandonar el projecte com a Black, va mantenir la seva carrera regalant, com a Colin Vearncombe que era el nom real d’aquest cantant anglès, tantes altres cançons bones. Ell, en Colin o en Black, va tenir un accident de cotxe proper de l’aeroport de Cork ara fa dues setmanes. Avui, ha mort. Tenia només 53 anys. 

Sap greu la seva mort. Als qui estimem la música no ens agrada perdre referents de certes èpoques, fons de les que hem begut, creadors que ens han regalat tantes i tantes bones estones.  Fa mal veure a al gent partir jove, amb tanta vida – tantes vides- per endavant. Gràcies per tot Black!

El vídeo és del seu “Wonderful life” però d’una intervenció bastant recent.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS