UN NOU PROJECTE, ARA AMB NENS




M’encanta que els amics em proposin projectes i m’injecta vida el fet de començar l’any amb propostes interessants. Avui mateix, un molt bon amic meu italià, l’Angelo, m’ha fet arribar un document que intentarem traduir en un llibre els propers mesos. Els protagonistes són nens d’entre 6 i 10 anys que tenen tots en comú el fet de patir certes dificultats que els diferencia dels altres. Com tots, aquests nens, tenen els seus somnis que volen explicar. 

L’Angelo treballa tot l’any amb infants i adolescents de manera que no li ha costat pensar el projecte i buscar als protagonistes. La proposta que m’ha fet, m’ha semblat més que acceptable i ara l’ampliarem. No em vull conformar únicament en fer el pròleg i un text de suport, tinc ganes de mullar-m'hi molt més a fons. Si aconseguim esponsorització econòmica que permeti transformar el projecte en realitat, en pocs mesos tindrem enllestit aquest nou llibre.  

Crec que val molt la pena donar a conèixer la realitat que evidencia aquesta iniciativa. I també crec que farem possible tirar endavant l’obra. Us aniré informant. 

La il·lustració del text és del Gustavo Aimar. 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS