DESCONNEXIÓ I A LA XAMPANYA!

Ara que són tres quarts d'una del migdia us dic a tots i totes bon cap de setmana i fins dilluns. Un servidor se’n va d’escapada i aquest és l’últim escrit de la setmana i el que fa 1.378 d'ençà que va aquest blog.

Fa poca estona parlava amb un bon amic francès que m’assegura que aviat vindrà a passar quinze dies a la Costa Daurada. Serà un plaer atendre’l com es mereix perquè tinc records molt bons d’aquesta persona. 

El 1993, quan vaig anar a Paris amb el meu germà (un dia us explicaré com varem aconseguir el viatge) varem veure dos concerts en directe. Un el protagonitzaven, a la plaça del Museu de les Armes, un trio ja famós en aquells temps que he anat seguit, els Frederick Goldman Jones. Nosaltres no els coneixíem però ens ho varem passar de primera. 

L’altre concert que varem veure era d’un jove cantautor anomenat Benabar (realment es diu Bruno) que havia iniciat la seva carrera al cinema, sense èxit, i havia seguit en el món artístic però apostant per la música. I aquest camp si que el domina. Amb el Benabar hi vaig coincidir de nou el 1999 quan vaig anar a veure un concert al Poble Espanyol de Barcelona, de Franco Battiato, i ell, el Benabar, feia de teloner. 

Vaig recordar-me de la seva cara. No havia canviat massa i varem parlar al final de la seva actuació. Curiosament el vaig tornar a trobar anys després quan Yann Tiersen (potser un dels millors amics que tinc a França) va tocar a La Vaqueria i ell l’acompanyava però sense actuar. L’any passat, quan va presentar el seu últim disc el Benabar (també en vaig parlar) va trucar-me per convidar-me al concert que jo volgués de la seva gira a França.  

Ara Benabar omple estadis de futbol amb milers de persones però a mi, en aquell moment, França em queia molt lluny. I ara té nou treball musical i no descarto escapar-me a gaudir d’ell i les seves cançons. 

Heu estat mai a la regió de la Xampanya, al nord de França? Dons us proposi anar-hi tots amb el Benabar i divertir-vos escoltant-lo i veient les imatges. 


Comentaris

Anònim ha dit…
pajaru! com ha anat la desconnexió que anunciaves?

Anton
Oscar Ramírez ha dit…
doncs desconnectat, com anunciava jejeje. Molt bé Anton, calma i repòs absolut i el cos torradet.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS