24 de desembre 2014



Tinc una tarda espiritual. He revisat de nou l’Alcorà i rellegit part dels Corintis: sembrar en deshonra per ressuscitar en glòria, sembrar en debilitat per ressuscitar en poder, sembrar un cos natural per ressuscitar un cos espiritual. 

Acabo el vespre i enceto la nit amb les notes i la paraula. No és cap Déu ni Mestre però em marca el camí mentre em diu: 

Ti muovi sulla destra poi sulla sinistra, resti immobile sul centro, provi a fare un giro su te stesso, un giro su te stesso. "You miss me and I miss you"

Amb poca força a les mans i una vista esgotada, com el cos, anoto:

Intento avançar escoltant als grans, amb un moviment independent del cap, trencant socialment amb tot, reunint tots els meus pensaments. Quelcom simbolitza el centre, descobreixo el yin i el yang, el buit i la llum, eina positiva i element negatiu. M’oposo a certes dualitats, necessito estabilitat per totes les bandes, parets emocionals, la certesa i el silenci fet fermesa.
 
Sóc fort i seré. No veig ni diviso certs paisatges que arrossego fa segles. I em ve al cap... No time, no space. A
nother race of vibrations, the sea of the simulation. Keep your feelings in memories. 


Traductor

Els més llegits

Seguidors del blog

Arxiu de textos vells

Amb la tecnologia de Blogger.

Bona cultura

+ Bona cultura

- Copyright © AGRICULTURA MENTAL - Un producte Avanti Comunicació -