21 MOMENTS (13): FLORENCE, CELESTIAL



En diversos comentaris m’heu recordat que teníem a mitges el meu llistat de peces de cinema, literatura i música preferides, recordeu? Doncs aquests dies remataré el llistat i compliré. 

Hi ha veus que omplen i altres que et traslladen a un altre estat. Quan vaig descobrir a la protagonista d’aquest post em va succeir això, que la veu d’ella –i l’acompanyament del grup- em van portar d’un estat de calma prudent a una calma total. I a partir d’aquell moment, cada cop que escolto, tendeixo a desaparèixer.  

Florence and the Machine és una aposta per la qualitat si has escoltat molta música i saps destriar el gra de la palla. Ella, la Florence, desprèn elegància en cada moviment que fa des d’aquella mena d’estanqueïtat humana que refila, ancorant el cos al terra i desarrelant només, i lentament, els braços. Rere seu, un boscatge musical que creix i penetra, que inunda l’espai. 

He escollit una de les peces enregistrades al concert del Royal Albert Hall, actuació que considero sublim. La cançó es diu Shake it out

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA