AVUI SURTO AL DIARI NOTICIES TGN



Acabant d'enllestir els detalls de la presentació del meu últim llibre "Aforo completo. Tutto al completo", vaig responent les preguntes dels companys periodistes dels mitjans que aquests dies previs m'entrevisten per parlar sobre aquesta nova obra que més endavant, en un calendari no massa ajustat en temps però sense pauses, aniré presentant també a Reus, Tortosa, Sevilla, Madrid i, per acabar, iniciant una petita gira per Itàlia on l'amic i poeta Bartolomeo Smaldone em donarà un cop de mà en la gestió dels espais, dies, hores i promoció (dit d'una altra manera, m'ajudarà en tot).
Avui podeu llegir l'entrevista que m'han fet els companys del diari Noticies TGN, surto a la contraportada, on parlo de la gestació d'aquesta nova criatura de paper i dels projectes futurs. Feu clic sobre la foto per ampliar-la. També em podeu llegir al diari Tot Tarragona (clic aquí).
I recordeu que la presentació del llibre a Tarragona és aquest divendres a les vuit del vespre (20 hores) a la Cafeteria El Pla, al Pla de la Seu, just al costat de la Catedral de Tarragona. El llibre té un preu econòmic, 10 euros, i es vendrà allí mateix per aquells que el vulgueu comprar. Signaré exemplars a qui ho demani. Ens veiem.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS