QUAN EL TREBALL SÓN EMOCIONS I LES EMOCIONS ESDEVENEN FEINA
Costa trobar bons
anuncis televisius, dels que t'impacten i fan que els ulls se't clavin a la
pantalla de la televisió. D'aquest en tinc molt bon record. És de la companyia
aèria Air France i té com a element principal la senzillesa. Sense paraules i
amb l'elegància del moviment es poden fer meravelles. Es demostra en un sol
minut que dura aquest espot.
El lema final ho
diu tot: Hacemos del cielo el mejor lugar de la tierra. El disseny de l'anunci
el va fer una companyia francesa tot i que el lema neix aquí i la idea bàsica
de les imatges també. Després els francesos ens critiquen i ens diuen que no
tenim bones idees o que tot ho fem amb trampes. Ja les fan aquestes coses. Però
son bona gent.
Un altre exemple
del treball fet a casa. L'anunci de Galicia per la campanya turística del 2010.
Amb el lema, tan senzill, de "Galicia, siéntela". Poques paraules per
un anunci on no és ven altra cosa que no siguin sentiments que nota el cos i la
ment en estat de repòs i calma.
Dos clars casos
d'una bona pluja d'idees (ara en diuen Think Tank) que poden sortir en equip o
d'un sol cap. Perquè a vegades es pensa millor i en altres ocasions convé
l'equip tot i que l'èxit rau en el fet que una sola persona sigui capaç de
transmetre a tots els milers que captaran les essències.
Comentaris