CONVERSES AMB CONRAD (3): ESSERS DE LLUM



He triat aquesta peça del Conrad que pertany al cd “L’Ebre: somni, música, memòria”  per mantenir les converses entre la seva música i els meus textos nascuts mentre l’escolto. I avui, aprofitant que el fragment del Conrad és del 1995, he cercat un text meu del 1997 que m’ha vingut a buscar per generar la sinergia que convenia. Sota el text, el vídeo i la música. Gaudiu.

CONSIDERANT-TE AIGUA

Per la finestra que tinc a un pam, per fora el terrat, passa l’aigua com un llarg somriure.

De totes les musiques del món, aquesta es la que estimo més. Si quan corre l’aigua estic escoltant Mozart, deixo d’escoltar-lo  per escoltar les notes de l’aigua. . . És el que estic fent ara: la seva veu clara entra per la finestra i omple les habitacions de la casa i les meves cambres interiors.

Aturo l’escriptura per evitar que el teclejar del meu ordinador profani aquesta simfonia sacra. . . La música més meravellosa del món!


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA