EL TOMÁS HA ANAT A PINTAR AL CEL



Ens ha deixat el pintor Tomás Olivar, un dels artistes més coneguts de la ciutat de Tarragona, a qui vaig conèixer quan treballava a la televisió de Tarragona. Era un home curiós, amb un bon sentit d’humor i unes mans privilegiades per plasmar a la tela els paisatges plens de colors i altres elements que la seva ment imaginava. 
 
La relació amb ell no es va quedar únicament en el reportatge que li vaig fer per Més TV. El mateix any em va convidar a veure l’entrada del Braç de Santa Tecla a la Catedral des del balcó del seu estudi del Pla de la Seu. Acompanyat de tota la seva família, i envoltats de moltes de les seves obres en un espai que desprenia una màgia especial, va ser una estona molt agradable. 

I al cap de pocs dies em va regalar una samarreta pintada a mà especialment per a mi perquè el reportatge televisiu que li havia fet li havia agradat molt. Posteriorment ens vam anar veient, retrobant-nos a alguns actes culturals de la ciutat i per festes, i sempre compartint una mirada i un somriure. Em sap greu que el Tomás ens hagi dit adéu, tenia 83 anys, però sé del cert que només el trobarem a faltar físicament perquè el durem sempre al cor i en el record personal.  

Com dic al titular de l’escrit, el Tomás ha marxat un estona a pintar al cel.

Comentaris

cantireta ha dit…
Amb tant de color a la vida i a la vista, des del cel s'ho passarà bomba, perquè podrà fer i desfer sense crítiques ;9
Oscar Ramírez ha dit…
Res més a dir. :)

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS