01 de març 2013




Vaig avançant detalls sobre l’acte de presentació del meu proper llibre “Agricultura Mental” que es farà el proper 15 de març, a les 20 hores, al Cafè Metropol “Espai Cultural” (al costat del Teatre Metropol). Avui ja us puc confirmar el nom dels cinc amics i amigues que llegiran textos i ajudaran a fer encara més especial una jornada tan important per a mi. 

Són: MARÍA HERNÁNDEZ, ANA SANTOS, ALEJANDRO PÉREZ, TOMAS CAROT I CARLES CASTILLO

Amb tots ells i elles hi tinc una relació molt especial, per un o altre motiu, i els estic molt agraït per la predisposició a participar en un acte públic que a més tindrà un petit aperitiu musical amb l’amic Xaviss qui, i aquesta és una novetat també confirmada, interpretarà una cançó del seu últim disc i un tema nou que formarà part del futur treball que aviat començarà a enregistrar i on tinc el plaer, com en l’anterior, de fer les lletres. 

La resposta, a nivell de confirmacions d’assistència, està sent més que bona. Tinc a la memòria el caliu que es va produir l’any passat quan vaig presentar Aforo Completo al Pla de la Seu (en parlo en aquest post), envoltat de molts amics i ple d’amor, i sé que ara es repetirà de nou aquesta sensació. Els propers dies donarà més detalls sobre l’acte. La criatura ja és en procés d’impressió i jo estic tranquil... de moment.

8 Responses so far.

  1. cantireta says:

    Què bé!! Jo, com que no sóc coneguda, vindria a aplaudir des del fons...
    Felicitats! I un petonet, clar.

  2. Moltes gràcies Cantireta. Sé que hi seràs en ànima i això és el que importa. Un petonet.

  3. Anònim says:

    l'acte promet i molt amic meu. música, lectures i la teva obra que va creixent sense parar. No hi faltaré pajaru.

    Anton

  4. amb gent i amics com tu l'èxit està assegurat pajaruuu jejeje.

  5. Pere Sans says:

    Hi ha alguna cosa que em desquadra en el tema de la presentació i parlo d'aquest escrit quedi clar. Ja saps per on vaig ¿no?

  6. Intueixo que sé per on vas Pere jajaja. A mi hi ha moltes coses que em desquadren últimament però me les menjo tal com venen. No hi ha res a veure amb segones intencions, com sempre, menys per al qui les vulgui veure. En tot cas i com et deia, sempre desquadren coses però totes les coses que desquadren les acabem quadrant amb el temps o acaben desquadrant-se del tot per si soles. Una abraçada Pere.

  7. Pere Sans says:

    Al final igual puc baixar el dia de la presentació. De debó que tota la gent que anuncies llegirà? Es que segueix desquadrant-me alguna cosa.

  8. jajaja Pere, que si! que tots els qui dic llegiran. Que són tots amics i amigues que porten anys a la meva vida. Van arribar i s'hi van quedar, es mantenen al meu costat i jo al seu. Tots i totes són personetes educades, coherents, bona gent, sana, madura, culta i predisposada a compartir aquesta estona del dia 15 amb un servidor. I no hi ha res a desquadrar i en cas que es desquadri ja es quadrarà sol o es demuntarà al seu moment. Si vens estaré molt content ja ho saps.

Traductor

Els més llegits

Seguidors del blog

Arxiu de textos vells

Amb la tecnologia de Blogger.

Bona cultura

+ Bona cultura

- Copyright © AGRICULTURA MENTAL - Un producte Avanti Comunicació -