QUI LLEGIRÀ ELS MEUS TEXTOS?




Vaig avançant detalls sobre l’acte de presentació del meu proper llibre “Agricultura Mental” que es farà el proper 15 de març, a les 20 hores, al Cafè Metropol “Espai Cultural” (al costat del Teatre Metropol). Avui ja us puc confirmar el nom dels cinc amics i amigues que llegiran textos i ajudaran a fer encara més especial una jornada tan important per a mi. 

Són: MARÍA HERNÁNDEZ, ANA SANTOS, ALEJANDRO PÉREZ, TOMAS CAROT I CARLES CASTILLO

Amb tots ells i elles hi tinc una relació molt especial, per un o altre motiu, i els estic molt agraït per la predisposició a participar en un acte públic que a més tindrà un petit aperitiu musical amb l’amic Xaviss qui, i aquesta és una novetat també confirmada, interpretarà una cançó del seu últim disc i un tema nou que formarà part del futur treball que aviat començarà a enregistrar i on tinc el plaer, com en l’anterior, de fer les lletres. 

La resposta, a nivell de confirmacions d’assistència, està sent més que bona. Tinc a la memòria el caliu que es va produir l’any passat quan vaig presentar Aforo Completo al Pla de la Seu (en parlo en aquest post), envoltat de molts amics i ple d’amor, i sé que ara es repetirà de nou aquesta sensació. Els propers dies donarà més detalls sobre l’acte. La criatura ja és en procés d’impressió i jo estic tranquil... de moment.

Comentaris

cantireta ha dit…
Què bé!! Jo, com que no sóc coneguda, vindria a aplaudir des del fons...
Felicitats! I un petonet, clar.
Oscar Ramírez ha dit…
Moltes gràcies Cantireta. Sé que hi seràs en ànima i això és el que importa. Un petonet.
Anònim ha dit…
l'acte promet i molt amic meu. música, lectures i la teva obra que va creixent sense parar. No hi faltaré pajaru.

Anton
Oscar Ramírez ha dit…
amb gent i amics com tu l'èxit està assegurat pajaruuu jejeje.
Pere Sans ha dit…
Hi ha alguna cosa que em desquadra en el tema de la presentació i parlo d'aquest escrit quedi clar. Ja saps per on vaig ¿no?
Oscar Ramírez ha dit…
Intueixo que sé per on vas Pere jajaja. A mi hi ha moltes coses que em desquadren últimament però me les menjo tal com venen. No hi ha res a veure amb segones intencions, com sempre, menys per al qui les vulgui veure. En tot cas i com et deia, sempre desquadren coses però totes les coses que desquadren les acabem quadrant amb el temps o acaben desquadrant-se del tot per si soles. Una abraçada Pere.
Pere Sans ha dit…
Al final igual puc baixar el dia de la presentació. De debó que tota la gent que anuncies llegirà? Es que segueix desquadrant-me alguna cosa.
Oscar Ramírez ha dit…
jajaja Pere, que si! que tots els qui dic llegiran. Que són tots amics i amigues que porten anys a la meva vida. Van arribar i s'hi van quedar, es mantenen al meu costat i jo al seu. Tots i totes són personetes educades, coherents, bona gent, sana, madura, culta i predisposada a compartir aquesta estona del dia 15 amb un servidor. I no hi ha res a desquadrar i en cas que es desquadri ja es quadrarà sol o es demuntarà al seu moment. Si vens estaré molt content ja ho saps.

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS