EL MUR, EL DESERT



Passejant, llegeixo en un mur embellit a cop d’esprai aquesta frase: Se nota a kilómetros quien te quiere a centímetros.

I em ve al cap, no sé el perquè, un tema de l’Emilie Simon, una de les meves cantants franceses predilectes (demà us parlaré d’una altra d’elles), que es diu “Le désert” o sigui “El desert”. La cançó és d’aquelles que et permet entrar en trànsit. Escolto molt sovint l’Emilie, em reconforten els seus sons, la seva delicada veu, l’ambient que em provoca interiorment. 

La bellesa visual i originalitat dels vídeos de l’Emilie és ja motiu de sobres per quedar-se escoltant aquesta cançó. 

Sé d’algunes persones que descobriran un nou món en aquesta jove cantant francesa. El desert diu així: 

Oh, amor meu, la meva anima bessona. Conto els dies, les hores. Et vuill dibuixar des d’un desert, el desert del meu cor. 

Oh amor meu, un fil de veu em fa feliç a cada pas. Deixa’m dibuixar-te des d’un desert, el desert del meu cor. 

De nit, sovint, poso el nas a la finestra i t’espero, i pateixo. Des d’un desert, des del meu desert. Així és. 

Oh amor meu, el meu cor pesa. Conto les hores i els dies. Et vull dibuixar des d’un desert, el desert del meu cor. 

Oh amor meu, dono voltes. He deixat la meva llar. T’abandono, això és tot. 

De nit, sovint, poso el nas a la finestra i t’espero, i pateixo. I llenço al vent les meves tristes cendres. 


Comentaris

Maria josepa ha dit…
HOME LA FRASE EN SI COM A TAL TE UN PES IMPORTANT I TU L'ADORNES ENCARA MILLOR. ÉLÉGANT MON AMI.
Oscar Ramírez ha dit…
Josepa el meu guarniment és això, el plat secundari. Com tu dius, la frase ja té una importància cabdal. Gràcies.
Pere Sans ha dit…
Quanta raó tens al definir la Emilie Simon. L'estic escoltant ara a itunes i ja m'he enamorat d'ella. Gràcies per decobrir-la.
Oscar Ramírez ha dit…
Pere és fàcil enamorar-se d'ella amb la veu que té i la delicadesa que hi posa quan canta. Abraçada!

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

TRES POEMES ERÒTICS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA