03 de març 2014


Ja tinc dues entrades pel concert que farà la Carla Bruni el proper 19 de juny al Palau Reial de Pedralbes, a Barcelona. Cinquena fila i als seients del centre, a menys de vint metres de l’escenari. Fa anys que vull veure-la en directe tot esperant que, en persona i davant meu, em captivi tant com ho fa quan l’escolto a casa. 

Necessito que la Carla em canti a cau d’orella amb la seva veu sensual i trencadissa. Vull veure com tanca els ullets per cantar frases sensuals i el reobre mirant davant seu amb fragilitat. 

Va colpir-me amb el seu primer disc, em va acabar de convèncer amb el segon i m’ha seguit fent feliç en els següents. Canta perfecte en francès i especialment bé en italià. La seva versió de “Il cielo in una stanza” és una meravella i el tema que la va fer saltar a la fama “Quelcu'un m'a dit“ una altra joia. 

No sé si vindrà a Barcelona amb el seu marit, l’expresident de França, Nicolas Sarkozy, però espero que ell es quedi a casa i ella am faci recuperar, musicalment parlant, el temps perdut que regala en aquesta cançó que comparteixo. 

Et proposo el temps de les cireres i les roses, de les carícies sedoses, deixar el temps a la dolçor de les coses... Ho canta ella, ho escoltareu vosaltres. 

6 Responses so far.

  1. Anònim says:

    Eso de las dos entradas suena muy bien. Ya me contarás el nombre del afortunado aunque espero que sea afortunada. Lo cierto es que Carla Bruni cautiva a los oyentes que la gozan cada vez más.

    Antonio

  2. Antonio tu pides saber mucho. Siempre compro dos entradas cuando voy a conciertos. Ya te contaré cuando llegue el concierto. De momento... queda mucho tiempo.

  3. Roger says:

    Crec que a Meetic, edarling o al badoo hi ha un grup de singles que van de concerts. Qui sap si trobes companyia. Jo t'acompanyaria però ja vaig comprar les meves entrades per la Bruni i vaig ben acompanyat jejeje. Salut amic!

  4. Anònim says:

    Vinc jo amb tu!

  5. Anònim si no em dius qui ets com vols que contempli la possibilitat?

  6. Roger que no estic tan apurat i no he dit pas que no tingui amb qui anar-hi. De totes maneres passo dels meetics i edarlings que només són espais per generar conflictes emocionals a mig termini. El badoo no perquè aquí només hi interactuen persones sortides desitjoses de sexe gratis, sense calat moral, ni vida normal i amb pocs mobles al cap per no dir cap. La creme de la crema vaja.

    Si hi vas, al concert, ja ens hi veurem, quedem i aquestes coses. Abraçada!

Traductor

Els més llegits

Seguidors del blog

Arxiu de textos vells

Amb la tecnologia de Blogger.

Bona cultura

+ Bona cultura

- Copyright © AGRICULTURA MENTAL - Un producte Avanti Comunicació -