AUTORETRAT

Entre l'ordinador i el llapis em passa la meitat del dia i algun dia es convertirà en mig segle. Visc a les ciutats alienes, sovint converso amb gent aliena sobre fets i coses que em són alienes. Devoro música: Mozart, Rainer, Umebayashi, Simon. A la música hi trobo força, debilitat i dolor.

Llegeixo a escriptors vius i morts, aprenc de tots ells. Intento comprendre als grans filòsofs i moralistes i sovint només capto algunes engrunes del seu gran pensament. M'agrada fer passejades pels carrers de les ciutats on passo, miro als altres que caminen i al meu costat hi creixen arbres que no expressen res o altres que em saluden.

Ja no sóc tan jove però encara hi ha molta gent més gran que jo. M'agrada la son profunda quan no hi sóc, i descobrir camins rurals quan els bosquets i les cases es difuminen al fons com els núvols si fa bon temps. M'encanta recordar un rostre en concret, d'un amor que no va ser.

Cada setmana veig als amics, cada dia parlo amb els pares i d'aquesta manera ens seguim sent fidels. No sóc fill del mar ni de la terra. Ho sóc de l'aire, de la menta i del violí. I no tots els camins del món es creuen amb els senders de la vida que, de moment, em pertany.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS