TORNEN ELS COMENTARIS



Últimament faig moltes coses per petició popular o, dit d’una altra manera, perquè les amistats m’ho demanden o demanen. I a aquestes alçades ja no estic per disgustar ningú ni discutir masses coses. D’ençà que vaig decidir no publicar els comentaris que els lectors envien a cada escrit, hi ha qui m’ha dit que no els publico perquè no els rebo. I jo sempre dic que no és pas el motiu. No els publico perquè durant molts mesos he estat apàtic i mandrós per contestar-los per la via pública. 

Si que vaig anar demanant als qui enviaven comentaris abans que, si volien, n’anessin enviant quan volguessin i jo els respondria per la via privada o, fins i tot sense contestar-los, els tindria molt en compte. I fins avui, cap dels lectors, alguns d’ells amics, m’han decebut. Ara, per petició popular com deia abans, he decidit que tornaré a publicar tots els comentaris que rebi. No puc garantir que els respongui tots però prometo que els publicaré tots i cadascun d’ells. 

Aquests darrers mesos, més d’un any, he rebut més de 3.257 comentaris (dades del sistema blogger) que no s’han publicat però que he llegit amb tan amor i tanta passió com feia abans. Gràcies per mantenir-vos presents. Ara us podreu llegir de nou.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS