ESPERANT-TE



Al meu somni, assegut al balancí, t’espero. Al meu costat, una ampolla de vi oberta i les notes d’un vinil antic. T’he esperat tot el dia. He polit la casa perquè sembli nova i he apartat desenes de records de la meva memòria. Ja no hi ha brutícia al meu cor ni pols o enyor a la meva ànima.

Sona el timbre. Ets tu. La teva figura, sota la llinda de la porta, m’és familiar. Em saludes desimbolta i ho inundes tot amb les teves passes, des del passadís fins la terrassa. Què cerques a les meves històries?

Dius que has oblidat, que has esborrat. T’observo. Intento apartar del meu davant els teus llavis vermells, el color fosc del teu llarg cabell, i et busco aquestes mans fines que et són impossible de dissimular. Què amagues sota el teu vestit?

No tinc respostes, tan sols anècdotes d’una ciutat i te les explico. Et mires al mirall i jo et remiro de nou. Quin brutal impuls per seguir-te. 

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS