FRASES I REFLEXIONS



M’he enamorat un sol cop, no llenço la vida, tot canvia, faig grans coses... aquestes frases que podreu llegir ara, tot seguit, les vaig dir amb més detalls fa ben poc, en una entrevista que em van fer a un mitjà de comunicació italià. (AQUÍ)

M’ha agradat, i molt, veure que el periodista que em va entrevistar, ha extret de l’entrevista, per a destacar-les en negreta, algunes de les frases que vaig dir i amb les quals combrego sovint, perquè les tinc al meu decàleg vital. 

Són aquestes: 

1.       Ja sabem que res canvia als nostres dies, que ens disfressem d’altres i ja està.


2.       Podem fer grans coses sense saber-ho sempre i quan no sapiguem que nosaltres som petits. 


3.       La vida no es llença per la borda perquè estigui un pèl colpejada. Els dies i l’existència no són una fruita podrida o una joguina malmesa per l’ús. 


4.       Només veiem l’ànima dels arbres a l’hivern, només ens enamorem a la tardor. 


5.       M’he enamorat un sol cop, fa 16 anys. Era jove però tenia excusa. Quan ets petit ningú et diu que l'amor pugui ser tan devastador

Les cinc reflexions, com les altres que vaig fer, són fruit del meu pensament real. Excepte una, que no és certa.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS