LLAVORS



Em permeteu una fugida d’estudi? Som-hi!

Llavors caminava per torrents i boscos, i rentada la suor, era un nen. Llavors cada gest, cada signe, era un joc. Jo mateix era un record i ningú ho sabia. Tenia valor?, no importa. 

Sé que a la muntanya era estiu, era hivern, era tota la vida i jo era immortal. El camí de davant era cruïlla dels indecisos. Cada dia se me’n anaven les ganes i em preguntava què faria quan les perdés totes. Llavors era llavors i ara es ara.

Ara, cada matí, el propi matí m’agafa a traïció. Com de costum.

Una de les genialitats del mestre Tom Waits, Chocolate Jesus, tanca aquest post. Actuació al programa del David Letterman per a la posteritat. Què gran! 


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

COSTA AVALL I SENSE FRENS

ELS CÀNONS DE LA BELLESA

TRES POEMES ERÒTICS